Notulen teamleidersvergadering d.d. 01-09-2014

1. Opening

Arjan   heet iedereen welkom op het eerste teamleiders overleg van dit seizoen. Welke   opgepakt gaat worden door de nieuwe organisatie.

De   volgende overzichten gaan tijdens de vergadering rond met verzoek deze te   controleren/te tekenen

-         gegevens teamleiders

-         presentielijst

Er   is een nieuwe 7x7 website gemaakt, vraag vanuit de organisatie of iemand er   problemen mee heeft als de informatie van de teamleiders (telefoonnr en   emailadres) op deze wordt geplaatst zodat teamleiders elkaar goed kunnen   bereiken. Niemand heeft bezwaar, info zal dus geplaatst worden.

2. ingekomen   stukken

-         Vraag grotere competitie, er is een vraag binnen   gekomen of we de deuren open willen zetten voor nieuwe teams, daar er een   aantal op de reservelijst staan. Besloten om dit niet te doen, daar er nu een   aantal teams twijfelen en we dus de reserve teams misschien hard nodig hebben   om de poules weer te vullen.

-         We hebben een bericht gekregen van een teamleider dat   hij gestopt is als teamleider/speler, meerdere redenen, maar ook omdat hij   vind dat het vriendschappelijke element minder geworden is. Dit wordt breed   in de groep besproken of dit herkenbaar is. Er komen wel signalen dat hier en   daar spel soms harder wordt maar wordt nog steeds onderling geregeld.   Aandachtspunt blijven ook nieuwe spelers.

Verzocht   wordt aan de teamleiders om goed aandacht te geven aan de spelregels bij de   spelers metname nieuwe spelers en “veld” spelers.

3. verslag vorig   overleg

Geen opmerkingen

4.   evaluatie jubileumfeest

Feest   is geslaagd, alles was goed geregeld. Een aantal teams heeft bijdrage nog   niet betaald, die zullen nog even benaderd worden.

5.   Serie 1 seizoen ‘14/’15

-         Jaarkalender voorstel, geen opmerkingen opgekomen,   kalender wordt vastgesteld.

-         Start serie 1 13/09 poule A en B bij FC ’s Gravenzande, poule C en D bij sc   Monster. De overige wedstrijden worden in overleg met elkaar vastgelegd.

-         Website en emailadres organisatie. Als nieuwe   organisatie hebben we een website gemaakt, hier is ook alle informatie op te   vinden. www.westland7x7.nl

En we hebben een apart emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. hier is de organisatie mee te   bereiken.

-         Aandachtspunt die we op de agenda zouden zetten is   onderdeel EHBO. Willen kijken of we daar meer aandacht aan kunnen geven.   Verzoek aan de teamleiders om te kijken of er iemand op de vereniging   aanwezig kan zijn, mocht het nodig zijn. Daarnaast ook goed om onder de   spelers te informeren wie er eventueel een EHBO cursus heeft gehad.

6. Afspraken   en Taken

-         Uitslagen voor zondag avond 20u naar de organisatie   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

-         Niet te snel wedstrijden verplaatsen, anders binnen 1   week inhalen, teamleiders regelen dit onderling.

-         Blijvende aandacht verstrekken spelregels nieuwe   spelers

7.   Rondvraag

-         Moet locatie eerste ronde van serie 2 ook al   vastgesteld worden? Zullen we in het volgende overleg doen.

8.   Volgend overleg

-         10/11 20.00uur, locatie sv Monster