Notulen teamleidersvergadering d.d. 30-08-2021
Aanwezig: ’s-Gravenzande 1-2-3, KMD 1-2, Lyra 2-3-4-5, Maasdijk 1, Naaldwijk 1-2-3, Quintus 2, Sc. Monster 1-3, SV .Honselersdijk 1-2, Velo 1-2-4-5-6, Verburch 2, Westlandia 1-2
Afwezig met melding: Martijn v. Winden (Velo 3)
Vervanger gestuurd:
Afwezig: Harry Hersbach (GDA 1)
Namens organisatie aanwezig: Arjan Zwinkels, Paul v. Zundert en Hans v. Marrewijk.
1) De voorzitter opent de vergadering door iedereen weer welkom te heten na een lange afwezigheid. (1.5 jaar). Tevens heet hij de nieuwe teamleiders welkom en vraagt deze zich even voor te stellen.
2) John de Mos van ’s-Gravenzande 3 stelt zich voor en Roel van Meurs van Honselersdijk 2. Allebei hopen ze op leuk seizoen en hopen dat we de competitie af kunnen maken.
3) Bij dit punt in de agenda wordt nog even uitgelegd aan alle teamleiders wat te doen als je op een zaterdag niet kan:
-Regelen met de andere teamleider en zsm een oplossing vinden om te spelen. Het liefst binnen de week en dan natuurlijk de uitslag mailen naar organisatie.
- Bellen met “organiserende” teamleider dat je niet komt. Hoeven zij geen kleedkamer etc. te regelen.
4) Wanneer je organiserend team bent heb je de taak om op je vereniging kleedkamer, veld etc. te regelen. Kan het niet dan gaarne contact via de mail aan organisatie en alle andere teamleiders. Dan moet er een oplossing gevonden worden. Daarnaast dien je de uitslagen van je poule en eventueel andere poule die ook op jullie complex speelt door te geven.
5) Uitslagen dienen direct na de wedstrijd doorgegeven te worden aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Dan kan de organisatie hiermee aan de slag. Anders kan er niet bijgewerkt worden en of voor de volgende poule-indeling gewerkt worden.
5.1) De spelregels die gehanteerd worden zijn in de geest van zaalvoetbal. Fysiek contact is niet toegestaan evenals sliding. De teamleiders zorgen voor dat zijn medespelers zich hieraan houden. Spel stil leggen en vrije trap aan het andere team. Mocht er niet uitgekomen worden dan de teamleiders van beide teams apart en zorgen dat ze eruit komen. Teamleiders zijn bij discussie ook gezamenlijk verantwoordelijk voor de uitslag. Organisatie kan hier geen besluit in nemen.
6) De bekers van onze organisatie is een dingetje. We deden altijd een beker voor Poule a-d. Maar aangezien we nu 7 poules hebben gaat dit niet meer op. Er zijn een hoop nieuwe teams bij gekomen laatste jaar en daar moet nog een schifting in gevonden worden mbt niveau. Afgesproken wordt dat we nog alleen maar voor de 3e helft beker gaan. Das immers toch de belangrijkste.
7) Jaarplanning wordt rondgedeeld en na een kleine verandering goedgekeurd door vergadering. Eind seizoen is op 11 juni 2022.
8) Hierna wordt de poule-indeling doorgenomen. Hierin waren een aantal uitslagen nog steeds niet bekend dus heeft organisatie zelf knoop gehakt. Daarom belangrijk om de uitslagen door te geven.
9) De wedstrijden komen nu aan bod. Gaat dit uitermate vlotjes waar er gevoetbald wordt.
9.1) Volgende teamoverleg is maandag 11-10 via teams. Hierdoor moeten dan wel uiterlijk alle uitslagen 9-10 binnen zijn . De voorzitter stuurt iedereen een link om deze vergadering te volgen.
10) Rondvraag:
Paul (organisatie) vraagt of er nog bij de verenigingen bijzonderheden zijn mbt corona-maateregelen? De teamleiders gaan dit navragen en doorgeven aan organisatie.
Hans (organisatie) vraagt of er misschien bekend is bij team Westland wanneer er volgend jaar de Col du Tourmalet gereden gaat worden. Hier gaat Peter Roozenburg (Team Vis) de organisatie over inlichten als het bekend is.
Hierna sluit de voorzitter de vergadering en wordt er onder het genot van een drankje nog even nagepraat.